Gracze mogą postawić na zwycięzcę ogólnego turnieju. Szanse są oparte na prawdopodobieństwie, że konkurent może: wygrać turniej, biorąc pod uwagę historyczne występy i wygrane. Oto niektóre z najbardziej utytułowanych drużyn StarCraft II na całym świecie.
Zespół płynny
Założona w Holandii w 2000 roku, Team Liquid jest jedną z najbardziej utytułowanych drużyn gamingowych w e-sporcie. Jako profesjonaliści StarCraft II, zespół nadal przoduje w najważniejszych wydarzeniach e-sportowych. Znany również z gry w koreańskich zawodach, Zespół płynny ma członków, którzy przenieśli się do tego regionu, aby aktywnie i skutecznie rywalizować w premierowych wydarzeniach StarCraft II.
Życie SCV
SCV Life, dawniej jedna z najsilniejszych drużyn e-sportowych w Korei, obejmowała zwycięzcę pierwszego sezonu GSL, Cool (FruitDealer). Znany z tego, że był pierwszym zespołem, który wypłacał pensje członkom zespołu, SCV Life rozwiązał się w 2013 roku po niemożności zapewnienia wystarczających pieniędzy sponsorskich, aby kontynuować działalność. Przed rozwiązaniem FruitDealer był najlepiej opłacanym graczem w zespole z pensją w wysokości 30 000 USD.
Dignitas
Dignitas jest własnością Philadelphia 76ers. Franczyza koszykówki nabyła odnosząca sukcesy drużyna e-sportowa w 2016 roku, po tym, jak członkowie osiągnęli sukces w światowych zawodach dla Rocket League, League of Legends i CS:Go. Znany również z rywalizacji w StarCraft II, zespół przeszedł długą drogę od założenia w 2003 roku w amerykańskim Newark w stanie New Jersey przez Michaela O'Della.
Korzenie gier
W 2010 roku czterech entuzjastów StarCraft II stworzyło ROOT Gaming i rozwinęło zespół w jednego z najpopularniejszych graczy w torze SC II z USA
Geniusze zła
Założona w 1999 roku, Geniusze zła specjalizuje się w zawieraniu umów z graczami, opracowywaniu inicjatyw marketingowych i tworzeniu transmisji mających na celu wpływanie na globalną publiczność gier i przyciąganie ich. Jako jedna z najstarszych drużyn biorących udział w grach wideo, grupa ma długą, udaną historię zwycięstw w rywalizacji w SC II i innych uznanych grach e-sportowych, takich jak Dota 2 i bijatyki.