Najlepsze strony z zakładami Rocket League 2024

Rocket League to gra wideo dla pojazdów, która została wydana w 2015 roku. Gra została początkowo zaprojektowana dla gier PlayStation 4 i Microsoft Windows. Kilka miesięcy po premierze ukazały się także porty na Nintendo Switch i Xbox One. Gra jest bardzo podobna do swojej poprzedniczki, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, aczkolwiek z kilkoma wyróżniającymi się różnicami.

Gracze mogą sterować samochodami napędzanymi rakietami, którymi mogą uderzać w dużą piłkę i próbować zdobywać punkty w podobny sposób, jak w grze w piłkę nożną. Pojazdy mogą skakać, gdy aktywowana jest siła rakiety, aby uderzyć piłkę, gdy są jeszcze w powietrzu.

Najlepsze strony z zakładami Rocket League 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Wszystko, co musisz wiedzieć o e-sporcie Rocket League

Na polu znajdują się oznaczone miejsca, w których gracze mogą mijać swoje samochody, aby uzyskać zwiększenie prędkości. Przyspieszenia prędkości służą do znacznego zwiększenia osiągów samochodów i mogą dać graczowi wiele korzyści w rozgrywce.

Rocket League została wydana jako modyfikacja Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix opracował samochody bojowe. Jednym z celów firmy Psyonix było sprawienie, aby nierealne samochody sprawiały przyjemność z jazdy bez uszczerbku dla realizmu.

Po opracowaniu Battle-Cars, Psyonix próbował sprzedać grę wydawcy jako grę w piłkę nożną z samochodami napędzanymi rakietami, ale nie otrzymali zainteresowania ze strony wszystkich wydawców. Następnie zdecydowali się opublikować grę samodzielnie w PlayStation Network, prawie bez marketingu.

Gra została pobrana ponad dwa miliony razy. Studio jednak na jakiś czas zrezygnowało z tego, by popracować nad innymi projektami. Inne projekty pomogły wygenerować fundusze, które później zostały wstrzyknięte do Battle-Cars, aby odnieść sukces.

Rozwój Rocket League, który wywodzi się z projektu Battle-Cars, rozpoczął się w 2013 roku i kosztował około dwóch milionów dolarów. Niektóre z poprawek wprowadzonych w celu przekształcenia Battle-Cars w Rocket League obejmowały zwiększenie liczby klatek na sekundę z 30 do 60, aby dostosować je do nowszego sprzętu.

RL eSport

Po wydaniu Liga Rakietowa, stał się stosunkowo popularny na różnych platformach streamingowych, w tym na Twitchu. Pierwsza seria mistrzostw Rocket League odbyła się w 2016 roku, z nagrodą pieniężną w wysokości 55 000 $. Zarobił ponad milion dolarów ze sprzedaży przedmiotów kosmetycznych i skrzynek w grze. Fundusze były wykorzystywane głównie do finansowania innych konkurencyjnych wydarzeń, co spowodowało wzrost popularności gry jako e-sportu.

Zakłady na Rocket League 2024 : wszystko, co musisz wiedzieć

Gracze mogą również taranować samochody innych graczy i niszczyć je. Rozbite samochody potrzebują kilku chwil, zanim odrodzą się. Gracz może również wykonywać liczne szybkie uniki, takie jak obracanie się w określonych kierunkach i wykonywanie krótkich skoków, aby uniknąć taranowania, aby uzyskać lepszą przewagę pozycjonowania.

Wszystkie mecze trwają zazwyczaj pięć minut. Jeśli obie drużyny zremisują po pięciu minutach, wygrywa drużyna, która jako pierwsza zdobędzie kolejną bramkę. Gry mogą być rozgrywane od jednego na jednego do czterech na czterech.

Zakłady na Rocket League są stosunkowo podobne do obstawianie innych gier eSport. Gracze muszą zacząć od znalezienia odpowiedniej witryny z grami. Ze względu na popularność gry znalezienie strony z grami, która oferuje RL na swoim rynku zakładów eSports, nie jest trudne, jak robi to wiele renomowanych kasyn.

Jednak gracze powinni również wziąć pod uwagę liczbę dostępnych wydarzeń. Im więcej wydarzeń Rocket League oferuje strona z zakładami, tym więcej możliwości obstawiania będzie miał gracz. Po znalezieniu renomowanej witryny bukmacherskiej, która oferuje bukmacherom Rocket League, gracze muszą wpłacić środki na swoje konta bukmacherskie i postawić odpowiedni zakład w Rocket League. Rodzaje zakładów mogą się różnić w zależności od oferowanych rynków.

Najczęstsze zakłady są zazwyczaj oparte na drużynie, która wygra, graczu, który strzeli, i liczbie goli. Zakłady na Rocket League można również łączyć. Zakłady mogą dotyczyć również pojedynczych meczów lub całego wydarzenia. Proces stawiania zakładu może się nieznacznie różnić w różnych witrynach bukmacherskich, ale zasady pozostają takie same.

Zakłady na Rocket League są zazwyczaj dość zabawne ze względu na charakter gry. Gracze mogą cieszyć się rozgrywką niezależnie od wyniku gry. Każdy mecz trwa zwykle tylko pięć minut, więc gracze nie czekają zbyt długo, aby poznać wyniki swoich zakładów.

Dlaczego Rocket League jest popularna?

Rocket League to jedna z najpopularniejszych darmowych gier dostępnych na PS4 i różnych innych platformach. Dość popularne jest to, że ma aktywną społeczność online, która prowadzi interakcje wyłącznie na temat gry i jej problemów. Wykresy Steam szacują, że gra nadal ma ponad 150 000 aktywnych użytkowników. Liczba ta zwykle rośnie podczas ważnych wydarzeń.

Zawody e-sportowe również znacząco pomogły w zwiększeniu popularności gry. Niektóre z rozgrywek e-sportowych to Major League Gaming i ESL. Psyonix ma również swoją serię Rocket League Championship Series, która pomaga utrzymać popularność gry.

Granie w eSport online

Rocket League została generalnie stworzona do gry w gronie znajomych. Najłatwiej to zrobić grając online, chociaż możliwe jest granie offline na konsoli do gier. Gracze mogą łączyć się i rywalizować online na wszystkich platformach, na których dostępna jest RL. Gracze mają możliwość wyłączenia gry międzyplatformowej. Gracze mogą łączyć się z innymi graczami na podobnej platformie tylko wtedy, gdy gra międzyplatformowa jest wyłączona.

Aby zapewnić płynną rozgrywkę, gracze potrzebują stabilnego połączenia internetowego. Gra pozwala na połączenie nawet ośmiu różnych graczy. Jednak tylko czterech różnych graczy może jednocześnie dzielić ekran.

Gracze Big Rocket League eSports

Kilku graczy e-sportowych wyrobili sobie markę dzięki sukcesom w graniu w eSport. Takie są zwykle oceniane na podstawie ilości pieniędzy, które zarabiają w popularnych grach, w tym w Rocket League. Większość z nich jest również odpowiedzialna za popularyzację niektórych gier, w których zwykle wygrywają.

Johan Sundstein wygrał ponad 7,2 miliona dolarów na eSport, co czyni go najlepiej zarabiającym w historii eSportem. Kolejnym graczem jest Kyle Giersdorf, który ma na swoim koncie ponad 3,2 miliona dolarów wygranych. Inne godne uwagi nazwiska to Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg i Joona Sotala.

Dlaczego gracze kochają Rocket League?

Jednym z głównych powodów popularności Rocket League jest uczciwość gry. Oznacza to, że gra nie wykorzystuje algorytmów do określania sukcesu graczy.

Gracze muszą jedynie polegać na prawie fizyki bez jakiejkolwiek randomizacji. W grze nie ma również elementu pay-to-win. Wszystkie transakcje w grze są wyłącznie kosmetyczne, których gracze używają tylko po to, by ich samochody wyglądały estetycznie lepiej.

Innym oczywistym powodem jest to, że gra jest dość wciągająca. Grafika i konkurencyjny charakter gry są głównymi czynnikami wpływającymi na jej zabawę. Wieloplatformowy tytuł gry jest również bardzo atrakcyjny dla wielu graczy.

Jak grać w Rocket League jak profesjonalista?

Gra w Rocket League jest stosunkowo łatwa. Zrozumienie gry i zagranie w nią zajmuje każdemu nowemu graczowi zaledwie kilka minut. Jednak bycie ekspertem wymaga dużo praktyki, ponieważ niektóre manewry mogą być trudne do nauczenia.

Podstawowa krzywa uczenia się obejmuje znajomość sterowania w grze. Gracze mogą wtedy zacząć uczyć się niektórych zagrań pozycyjnych i sztuczek, aby zwiększyć szanse na wygraną. Gra posiada tryb treningowy, który zawiera samouczek, który pomoże graczom uczyć się i doskonalić ich grę.

Podstawowe samouczki uczą wszystkiego o kontrolowaniu samochodów, wykonywaniu uników i skoków oraz korzystaniu z dopalaczy. Zaawansowane samouczki zawierają informacje na temat wykonywania skomplikowanych manewrów, takich jak wykonywanie podwójnych skoków, latanie rakietowe i wykonywanie przewrotów do przodu.

Najwięksi gracze i drużyny Rocket League

Lista najwięksi gracze i drużyny of the Rocket League waha się od broniących bohaterów po gorących nowicjuszy. Najlepszym graczem jest M0nkey M00n, który gra w drużynie BDS. Obecnie jest na trzecim roku profesjonalnej gry w Rocket League. 18-latek znany jest z tego, że konsekwentnie prowadzi swój zespół do zwycięstwa.

Jstn, który gra w drużynie NRG, jest również zaliczany do najlepszych. Oprócz swojego sukcesu znany jest z tego, że strzelił najsłynniejszego gola w grze. Jego styl gry jest szybki, efektowny i bardzo kreatywny. Inne godne uwagi nazwiska to Turbopolsa z Team Envy, Extra z zespołu BDS i Firstkiller z Team Rogue.

Obstawianie mistrzostw Rocket League

Puchar Świata w eSportach jest obecnie znany jako Światowa Konwencja Sportu Elektronicznego (ESWC). Ten międzynarodowy konkurs obejmuje kilka eSportów, które odbywają się co roku. Zazwyczaj krajowe turnieje kwalifikacyjne odbywają się zwykle wśród drużyn z całego świata.

Tylko zwycięzcy kwalifikacji mają prawo do reprezentowania swoich krajów w mistrzostwach. Popularność imprezy rośnie stopniowo, ale systematycznie. Obecnie przyciąga setki tysięcy widzów online z całego świata.

ESWC zostało stworzone przez francuską firmę Ligarena. Firma była wcześniej znana z organizowania mniejszych imprez LAN tylko we Francji. W 2003 roku firma zdecydowała się zaistnieć i zorganizować wydarzenie, do którego mogli wziąć udział uczestnicy z całego świata. To oznaczało narodziny ESWC.

Następnie firma rozrosła się i przekształciła się w Game–Services w 5005. Następnie w 2009 roku założyła inną firmę o nazwie Games-Solution, która później przejęła własność jej marki. W 2012 roku agencja Oxent, specjalizująca się w sportach elektronicznych, przejęła ESWC.

Wszystko o ESWC

W pierwszych mistrzostwach świata w eSportach, które odbyły się w 2003 roku, wzięło udział 358 różnych uczestników. Łącznie w wydarzeniu wzięło udział 37 krajów, aby wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 150 000 euro. Wydarzenie obejmowało tylko pięć gier. Do 2006 r. liczba uczestników osiągnęła 547, reprezentujących 53 różne kraje. Nagroda pieniężna również wzrosła do 400 000 dolarów amerykańskich. Liczba meczów również wzrosła do siedmiu.

Od tego czasu ESWC odbywa się co roku, a liczba uczestników stale rośnie z roku na rok. Jednak pula nagród wahała się w obie strony, a w niektórych latach pula nagród była niższa niż w latach poprzednich. W ciągu kilku lat zmieniła się również struktura wydarzenia, wprowadzając ulepszenia, które poprawiają wrażenia graczy i widzów.

Funkcje gier w ESWC

W 2003 roku na imprezie ESWC zaprezentowano tylko pięć gier. Należą do nich Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 i Counter-Strike Female. W 2004 roku do listy dodano Painkiller i Pro Evolution Soccer. Z każdym kolejnym rokiem pojawiały się też nowe gry.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance i League of Legends to tylko niektóre z inne gry, w jakie kiedykolwiek grano w ESWC.

Za każdym razem, gdy nowsze wersje gry przedstawione w Turniej zostały wydane, zastąpiły starsze wersje. Na przykład FIFA 10 została zastąpiona przez FIFA 11 w 2011 roku, a następnie FIFA 13 w 2012 roku. Najwyższa liczba gier, jakie kiedykolwiek pojawiły się w jednym wydarzeniu, to dziesięć w 2010 roku.

Poza oficjalnymi tytułami turniej zwykle obejmuje kilka innych gier. Ogólnie rzecz biorąc, prawie wszystkie popularne e-sporty są zwykle rozgrywane, ale nie są prezentowane jako główne wydarzenia. Gry są podzielone na kategorie: walki, strzelanki FPS, wieloosobowe areny bitewne online, wyścigi, sport, strategia czasu rzeczywistego, strzelanki z perspektywy trzeciej osoby i gry karciane.

Zliczanie medali

Obecnie najwięcej medali posiada Francja, na które składają się 23 złote medale, 14 srebrnych i 25 brązowych medali. Na drugim miejscu są Stany Zjednoczone z 30 medalami, a za nimi Szwecja i Korea Południowa. Spośród wszystkich krajów, które kiedykolwiek brały udział w tym wydarzeniu, medale zdobyły tylko 32 kraje.

Znajdź idealnych bukmacherów Rocket League

Obecnie nie ma wielu dostawców zakładów oferujących rynki zakładów w Rocket League. Znalezienie takiego może być nieco trudne. Łatwym sposobem na zdobycie jednego z nich jest odwiedzenie strony z rankingiem kasyn i przejrzenie listy dostępnych. Następnym krokiem jest porównanie wszystkich potencjalnych witryn bukmacherskich, aby określić najbardziej odpowiednią.

Proces ten obejmuje między innymi uwzględnienie liczby wydarzeń dostępnych na stronie, kursów, wiarygodności dostawcy i przetwarzania płatności. Znalezienie odpowiedniej witryny bukmacherskiej zapewnia graczowi najlepsze wrażenia użytkownika.

Gracze muszą wpłacić pieniądze na swoje konta przed obstawieniem Rocket League. To jest z wyjątkiem witryn, które oferują i umożliwiają korzystanie z bonusów bez depozytu w celu obstawiania RL. Dzięki temu zestawowi gracze mogą rozważyć wszystkie dostępne opcje zakładów i postawić odpowiednie zakłady.

Należą do nich zakłady na wygraną drużyny Rocket League, liczbę punktów i zawodnika, który strzeli bramkę. Niektórzy bukmacherzy e-sportowi zazwyczaj transmitują mecze na żywo. To pozwala graczom śledzić grę po obstawieniu. Daje również graczom wgląd w drużyny i graczy, co może pomóc w podejmowaniu dalszych decyzji dotyczących zakładów.

Najlepsze drużyny Rocket League do obstawiania

Wiele drużyn jest wystarczająco dobrych, aby znaleźć się w czołówce. Obstawianie takich zespołów zazwyczaj daje graczom większe szanse na wygraną, chociaż zazwyczaj mają oni niższe kursy. Ranking zespołów może być nieco trudny ze względu na wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę. Należą do nich:

  • Ogólna wydajność zespołu.
  • Obecna forma zespołu.
  • Zawody, w których brały udział m.in. drużyny.

Zespół BDS

Najwyżej sklasyfikowana drużyna nazywa się Team BDS. Drużyna jest szwajcarską organizacją e-sportową z graczami M0nkey M00n, MaRc_Za pomocą_8 i dodatkowe. Cała trójka ma obecnie kontrakt, który potrwa do końca 2022 roku. Trenerem drużyny jest Kael. Drużyna rozegrała setki meczów i zanotowała ponad 75% zwycięstw w seriach i ponad 64% zwycięstw.

Żywotność zespołu

Drugim zespołem jest Team Vitality, wcześniej Renault Vitality. Zespół ma siedzibę we Francji i jest znany z rywalizacji w kilku różnych grach eSportowych. Jego aktywnymi graczami są Fairy Peak, Kaydop i Alpha54. Trener drużyny nazywa się Mount. Zespół ma rekord ponad 67% zwycięstw w seriach i 59% zwycięstw w meczach.

Dignitas

Trzecia drużyna nazywa się Dignitas, wcześniej nazywana Zespół Dignitas. Ten zespół ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych, w skład którego wchodzą Joreuz, Appparentlyjack, Scrub Killa i Jessie. Mają rekord ponad 58% zwycięstw w seriach i 54% zwycięstw w grach.

Misfits Gaming

Czwartą drużyną jest Misfits Gaming. Amerykańska organizacja eSports ma siedzibę w Miami. W drużynie grają Mittaen, Arju, Kash i ANDYTEMANDY. Osiągi zespołu to 70% zwycięstw w serii i 59% zwycięstw w meczach. Procenty są imponujące, ale łączna liczba rozegranych przez zespół meczów jest znacznie mniejsza niż w innych najlepszych drużynach.

SMPR eSport

SMPR eSports jest również nazywany Semper Esports. Właścicielem zespołu European Rocket League jest angielska organizacja eSports o nazwie Semper Fortis Esports. Gracze to Kassio, Archie, Chausette45 i RamS. Wyniki zespołu wynoszą 52% zwycięstw w seriach i 51% zwycięstw w meczach.

Inne godne uwagi zespoły to Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming i Natus Vincere. Należy pamiętać, że rankingi zwykle zmieniają się od czasu do czasu ze względu na konkurencyjny charakter gry.

Plusy i minusy

Plusy

  • Gra jest wciągająca: Najbardziej oczywistym plusem jest to, że gra jest dość wciągająca. Sterowanie samochodami za pomocą praw fizyki w grze może czasami uzależniać. Grafika i możliwość modyfikacji estetyki samochodu również sprawiają, że jest to całkiem przyjemne.
  • Gra jest prosta: Gra ma stosunkowo proste zasady i cele. Sterowanie w grze jest również dość proste. Ułatwia to każdemu, w tym nowicjuszom, granie i czerpanie przyjemności z gry.
  • **Gra jest darmowa:**Innym najlepszym profesjonalistą jest to, że gra jest całkowicie darmowa. Gracze nie muszą się martwić, że rozstają się ze swoimi pieniędzmi, aby uzyskać dostęp do gry lub jej funkcji.
  • Gra posiada szczegółowy edytor samochodów: Edytor samochodów jest dość szczegółowy, co pozwala graczom modyfikować swoje samochody do ekstremalnych szczegółów. Modyfikacje nie wpływają na wydajność gry.
  • Gra posiada tryb treningowy: Gracze mogą uczyć się lub trenować, aby poprawić swoją grę, przełączając się w tryb treningowy. Samouczki są dość szczegółowe i skuteczne.

Cons

  • Długość gry jest stała: Nie ma opcji zmiany długości gry, która jest ustawiona na pięć minut.
  • Zespoły AI często przegrywają zbyt łatwo: Zespół AI zwykle sprawia, że zdobywanie punktów nie wymaga wysiłku, czasami nawet robiąc to koledzy z drużyny sami zdobywają punkty
  • Serwery często się psują: Gracze zazwyczaj od czasu do czasu doświadczają awarii serwerów.

Wszystko o kursach na Rocket League

Większość dostawców zakładów zazwyczaj oferuje kursy na Rocket League w oparciu o oczekiwany wynik meczu. Do obliczania kursów stosuje się specjalne formuły, które są bezpośrednio związane z prawdopodobieństwem. Na przykład, drużyna z dużym prawdopodobieństwem, która wygra mecz, będzie miała niższe szanse, co skutkuje niższymi wygranymi. Kursy są zwykle przedstawiane w podobny sposób jak w autentycznej piłce nożnej.

Kursy na zakłady również zwykle zmieniają się w miarę kontynuowania gry w witrynach, które pozwalają zakłady na żywo w Lidze Rocket. Na przykład szanse na wygraną drużyny mogą znacznie spaść, jeśli drużyna zdobędzie bramkę.

Szanse mogą się różnić w różnych witrynach bukmacherskich, chociaż większość z nich zwykle ma znikome różnice. Istnieją jednak strony z zakładami, o których wiadomo, że oferują znacznie lepsze kursy niż pozostałe. To sprawia, że wybór najlepszej strony jest niezbędny, ponieważ ma to bezpośredni wpływ na możliwą kwotę wygranej.

Niektóre strony mają również różne wymagania dotyczące kursów, które gracze muszą obstawiać, kiedy korzystanie z bonusów. Gracze muszą spełnić wymagania, aby móc zamienić swoje wygrane na prawdziwą gotówkę. Dlatego ważne jest, aby zwracać uwagę na wymagania dotyczące zakładów podczas korzystania z bonusów do obstawiania w Rocket League.

Jak najlepiej podbić zakłady w Rocket League

Na początek gracze muszą być bardzo selektywni w swoich zakładach. Dotyczy to w szczególności graczy, którzy są nowicjuszami w obstawianiu Ligi Rocket. Gracze powinni stawiać tylko zakłady na RL, które z większym prawdopodobieństwem przyniosą pożądany wynik, a nie te, które najprawdopodobniej przyniosą najwyższe wygrane.

Badanie zespołu i jego graczy przed obstawianiem może również pomóc graczom w podejmowaniu lepszych decyzji dotyczących zakładów. Na oczekiwany wynik meczu może mieć wpływ poprzednia wydajność drużyny, ranking i obecna forma.

Gracze powinni również korzystać z prawa taktyki i strategie obstawiania. Może to pomóc graczom w podejmowaniu bardziej zdecydowanych decyzji dotyczących zakładów. Dzieje się tak dlatego, że zawsze będą wiedzieć, jakiego bukmachera i rodzaj zakładu wybrać dla wszystkich zakładów, które stawiają.

Niezbędne jest również właściwe zarządzanie bankrollem. Gracze nigdy nie powinni wydawać pieniędzy, na których stratę nie mogą sobie pozwolić.

Gracze powinni zawsze korzystać z dostępnych bonusów. Większość dostawców zakładów na e-sporty zazwyczaj oferuje: bonus powitalny. Korzystanie z takiego bonusu daje graczom możliwość nauki lub praktyki gry i ewentualnie wygrania pieniędzy bez ryzyka.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
E-sport
About

Jun-ho Kim, dynamiczny maestro e-sportu z Korei Południowej, jest latarnią wiedzy w EsportRanker. Łącząc zdolności analityczne z wrodzoną miłością do gier, Jun-ho odkrywa zawiły gobelin konkursów online, zapewniając graczom stały dostęp do informacji i inspirację.

Send email
More posts by Jun-ho Kim