Na czele firmy stoi Sam Mathews jako prezes zarządu, podczas gdy Wouter Sleijffers jest dyrektorem generalnym. Z drugiej strony była gwiazda Fnatic CS: GO, Patrik „cArn" Sättermon, został w 2012 roku Chief Gaming Officer.
Przez lata Team Fnatic wykorzystywał swoje strategiczne partnerstwa, aby promować swoją markę, tworząc legendy e-sportu, sprzęt eSports pro i cementując kulturę e-sportu na całym świecie. Firma nawiązała współpracę z innymi czołowymi markami, w tym AMD, Hisense, OnePlus, Twitch, BMW, LeTou, PCSpecialist, Monster Energy i Jack Link's. Wcześniej FNC było również sponsorowane przez SteelSeries, a nawet MSI.
Choć na początku była małą marką ponad dwie dekady temu, Team Fnatic jest jedną z najcenniejszych drużyn e-sportowych. Raport Forbesa z 2020 roku oszacował jego wartość na około 120 milionów dolarów, generując około 16 milionów dolarów rocznie.
Fnatic eSport
Dziś Team Fnatic to wielodystrybucyjny zespół e-sportowy, który bierze udział w ponad siedmiu dywizjach. Do tej pory organizacja zarobiła ponad 17 milionów dolarów i jest trzecią najczęściej oglądaną zachodnią drużyną e-sportową w 2020 roku. Z ponad 33 milionami obserwujących w mediach społecznościowych, Team Fnatic jest znaną drużyną e-sportową i zdecydowanie jest siłą do zliczenia.
FNC przystąpiło do aktywnego eSportu w 2006 roku po przejęciu zespołu World of Warcraft (WoW). Lista zawierała Vo0, TooGood i Ztrider, trzech najlepszych graczy w tamtym czasie. Trio przodowało we wszystkich rozgrywkach na najwyższym poziomie i zdobyło trzy tytuły. W następnym roku Fnatic zebrał zespół DotA i szybko stał się jedną z najszybciej rozwijających się marek e-sportowych, dodając kilka innych najwyżej ocenianych dywizji e-sportowych.