10 Najlepszych Stron Zakładów eSportowych w Japonii
Witaj w świecie zakładów na e-sport, gdzie pasja do gier spotyka się z ekscytacją zakładów. W Japonii, kraj wypełniony innowacjami w branży gier, zakłady na e-sport stają się coraz bardziej popularne. W moim doświadczeniu, kluczowym elementem jest zrozumienie dynamiki gier i drużyn. Znalezienie odpowiednich bukmacherów, którzy oferują najlepsze kursy i promocje, może znacząco zwiększyć Twoje szanse na wygraną. Na tej stronie przestawiamy najlepsze opcje zakładów e-sportowych w Japonii, aby pomóc Ci podejmować świadome decyzje i cieszyć się każdą chwilą rywalizacji.

Najwyżej oceniani bukmacherzy e-sportu w Japonia
Ulubione gry e-sportowe japońskich graczy
Dodatkowo powstała szkoła esportowa dla uczniów szkół średnich (znana jako eSports High School). eSports High School zasadniczo promuje się jako szkoła handlowa dla szybko rozwijającej się i tętniącej życiem branży mediów gier. Konkurencyjny profesjonalny gracz to tylko jedna z wielu opcji na liście możliwych karier dla absolwentów, w tym streamera, twórcy gier, wirtualnego YouTubera, dziennikarza gier, programisty, eksperta od e-sportu i projektanta grafiki trójwymiarowej.
Call of Duty: Modern Warfare to jeden z najpopularniejszych e-sportów w Japonii. To gra walki, w której gracze rywalizują w zespołach żołnierzy. Ta gra jest jedną z ich ulubionych gier dla wielu japońskich graczy ze względu na szybką rozgrywkę i głębię.
W 2021 roku w Japonii odbyły się Call of Duty: Mobile World Championship z pulą nagród w wysokości 50 000 USD. Call of Duty jest, jak można się spodziewać, jednym z najlepszych mobilne gry e-sportowe. Treyarch i kilka innych zespołów współpracuje przy Call of Duty, która co roku wydaje nową grę.
Wśród innych najpopularniejszych obecnie e-sportów w Japonii są:
- League of Legends - Gra MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), która zachęca dziesięciu graczy podzielonych na dwie drużyny do obrony swojego terytorium.
- CS: GO - To skrót od Counter-Strike: Global Offensive. Jest to wieloosobowa gra FPS (strzelanka z perspektywy pierwszej osoby).
- Obserwacja - Żywa gra FPS z niedalekiej przyszłości na Ziemi.
Wszystkie te gry są konkurencyjne. Budują poczucie wspólnoty, które ludzie lubią i chcą szerzyć.
A jeśli chodzi o rywalizację, wydaje się wątpliwe, aby jakikolwiek japoński zespół zagroził dominacji drużyn z Chin, Ameryki Północnej, Korei Południowej i Europy w League of Legends lub Overwatch. Jednak biorąc pod uwagę stan chińskiego biznesu e-sportowego, może tak nie być w przyszłości i możemy zobaczyć, jak silni konkurenci wyłonią się z tego kraju w różnych e-sportach.
Metody płatności za gry wideo w Japonii
Obstawiający mogą korzystać z obu Neteller oraz Skrill dokonać wpłaty. Oba są online e-portfelami, które można wykorzystać do robienia zakupów online. Osoba może przelać pieniądze ze swojego konta bankowego na swoje konto Skrill lub Neteller, a następnie wykorzystać te środki do dokonania wpłaty.
Bitcoin i inne kryptowaluty są innymi możliwymi alternatywami dla niektórych bukmacherów. Obstawiający może przelać środki bezpośrednio ze swojego portfela bitcoin do swojego e-booka, jeśli bukmacher zaakceptuje bitcoin. Bitcoin ponosi opłaty górnicze, ale jest to jedno z najbezpieczniejszych rozwiązań dostępnych poza e-portfelami. Depozyty w portfelu elektronicznym i bitcoinach są szybko przetwarzane, a gracze mogą od razu rozpocząć obstawianie.
Historia zakładów na e-sporty w Japonii
Historia zakładów na e-sporty w Japonii wiąże się z historią hazardu w tym kraju. Cesarz Tenmu, zgodnie z zapisami historycznymi z VIII wieku, lubił grać w grę w kości podobną do tryktraka. Ta gra była znana jako ban-sugoroku, co tłumaczy się jako „podwójna szóstka” i była zabroniona pod rządami cesarzowej Jito.
Bakuto (zawodowi hazardziści) rozwinęło się z dzisiejszego Kioto w epoce nadmiernego hazardu. Wraz z rozwojem tych profesjonalnych hazardzistów nastąpił wzrost przemocy związanej z hazardem.
Rząd japoński wydał w XIII wieku dziewięć edyktów przeciwko hazardowi. Samurajom nie wolno było uprawiać hazardu w okresie Edo. Z drugiej strony, wyższym rangą samurajom pozwolono pić, uprawiać hazard i przebywać z prostytutkami.
Z biegiem czasu wprowadzono inne formy hazardu. W szczególności pojawiły się gry w karty, automaty i kości, takie jak mahjong i pachinko. Ludzie zaczęli również grać w takrakuji (loterie) jako formę rozrywki. Ze względu na wzrost popularności hazardu, do akcji wkroczyły również nielegalne sektory. Niestety, wykorzystali oni okazję, by wykorzystać przemysł hazardowy, budując organizacje przestępcze, które koncentrują się na nielegalnych operacjach hazardowych.
E-sport w dzisiejszych czasach w Japonii
Na szczęście wszystko się zmieniło. Kiedy świat wszedł w 2000 roku, dawno minęły czasy, w których hazard i zabawa wiązały się z negatywnymi skojarzeniami, takimi jak przemoc, zamieszki i zamieszki. W dzisiejszych czasach hazard w Japonii jest zorganizowany, a zabawa nie jest już kojarzona z przestępczością. A w dzisiejszych czasach zakłady na e-sport stały się częścią obrazu.
Ta znacząca zmiana w hazardzie ma również związek z popularnością Internetu w Japonii. Kilkadziesiąt lat temu dostęp do Internetu był trudny dla większości ludzi w kraju. Ale od 2000 roku to wyzwanie już nie istniało. W dzisiejszych czasach człowiek może udać się prawie wszędzie i uzyskać dostęp do Internetu. A im łatwiejszy dostęp do internetu, tym więcej osób będzie chciało mieć dostęp strony z zakładami e-sportowymi.
Poparcie rządu japońskiego dla zakładów na e-sporty może wydawać się przytłaczające. NTTe-Sports, konkurencyjna spółka zależna korporacji telekomunikacyjnej NTT, oraz spinoff e-sportowy Tokyo Verdy (który gra również w gry spoza gatunku sportowego) wspierają eSports High School, a członkowie Verde aktywnie uczestniczą w edukacji uczniów.
Jeśli koncepcja liceum gier jest kłopotliwa, pamiętaj, że liceum w Japonii nie jest częścią obowiązkowego systemu edukacji, a szkoły średnie z komponentem przypominającym szkołę handlową nie są rzadkością. „Profesjonalne granie, jako powołanie, jest niewiarygodnie trudne, dlatego naszym celem jest zapewnienie uczniom umiejętności, które można zastosować nie tylko w grach konkurencyjnych, ale na różne sposoby” – czytamy na stronie internetowej eSports High School.
Przyszłość zakładów na gry wideo w Japonii
Patrząc w przyszłość, los e-sportów i zakładów na e-sporty w Japonii wkrótce się poprawi. Z wielu rzeczy wiąże się to z faktem, że Japonia jest krajem, który akceptuje zmiany. Japończycy, którzy zwykle uczą się przez całe życie, są również warci uznania za optymistyczne spojrzenie na e-sport i przyszłość branży bukmacherskiej.
W 2022 r. i później wyjaśnienie statusu prawnego zakładów e-sportowych w tym kraju niewątpliwie pomogłoby w rozwoju branży. Zobaczymy, czy rząd japoński, który do tej pory wahał się przed zalegalizowaniem wielu różnych rodzajów zakładów, zajmie się wyjaśnieniem sytuacji.
Biorąc pod uwagę popularność e-sportów, takich jak Call of Duty: Modern Warfare, League of Legends, CS: GO i Overwatch w szczególności, a także wyjątkową charakterystykę japońskiego rynku pod względem najpopularniejszych tytułów e-sportowych, pewne wyjaśnienie dotyczące zakładów e-sportowych byłoby całkiem korzystne.
Czy zakłady na e-sporty są legalne w Japonii?
Ogólnie branża wydaje się obiecująca. A patrząc na rosnącą popularność e-sportów i zakładów na e-sporty w Japonii, wydaje się, że kraj w pewnym stopniu zmierza w kierunku legalizacji branży.
Aby być uczciwym, zakłady na e-sporty działają w obszarze legalności, który jest obecnie niejasny. Podczas gdy japońscy klienci teoretycznie nie mogą stawiać zakładów, japoński rząd nie zabrania zagranicznym operatorom dostępu do japońskich klientów.
Nie jest jasne, czy doprowadzi to do pełnej legalizacji zakładów na e-sporty w Japonii, ale otwarcie rozmowy niewątpliwie pomogłoby lokalnym firmom uzyskać to, czego chcą. Podobno mogą specjalizować się w dostarczaniu japońskim klientom pożądanych rynków zakładów e-sportowych.
Najlepsze strony z zakładami e-sportowymi w Japonii mogą działać tylko częściowo jako legalne zakłady. Obecnie można obstawiać tylko kilka krajowych sportów i to tylko w kasynie na żywo. Sporty te obejmują wyścigi konne, wyścigi łodzi motorowych, wyścigi motocyklowe, wyścigi konne i wybrane ligi piłkarskie.
Przepisy dotyczące e-sportu w Japonii
Stan jest trudny. Zgodnie z zaleceniami, wszystkie zakłady powinny być przeprowadzane w sposób parimutuel, podobny do loterii. Rozdział 23 japońskiego kodeksu karnego zakazuje tradycyjnych zakładów sportowych, w tym internetowych zakładów e-sportowych. Zgodnie z prawem obywatele mają zakaz grania na niezatwierdzonych stronach internetowych.
Aby mieć całkowitą pewność, że prawo nie będzie karane, zaleca się korzystanie z prywatnej sieci Wi-Fi podczas obstawiania zakładów e-sportowych lub uzyskiwania dostępu do stron bukmacherskich.
Zakłady działają w Japonii
Przepisy dotyczące zakładów e-sportowych i podatków od hazardu są nieco skomplikowane. Wygrane z wyścigów konnych podlegają opodatkowaniu, ale tylko wtedy, gdy wygrasz więcej niż 500 000 USD rocznie. Nie możesz również odliczyć kosztów przegranych zakładów od wygranych. Musisz zapłacić podatek od swoich zarobków, nawet jeśli przegrasz 600 000 $ w zakładach w ciągu roku.
Pamiętaj, że chociaż w Japonii dozwolone są tylko ograniczone zakłady na e-sporty, kod podatkowy nie obejmuje zakładów na inne sporty. Ponieważ japoński rząd nie reguluje bukmacherów działających w tym kraju, wątpliwe jest, aby jakiekolwiek podatki zostały potrącone. Koniecznie porozmawiaj z księgowym o swojej sytuacji podatkowej.
Wcześniej wspomniano, że trzy japońskie przepisy prawne zmieniły rynek e-sportu. Oto te prawa:
1. Fueiho
Zgodnie z tym prawem, „Centra gier” (tj. salony gier) podlegają szczególnym przepisom na mocy Fueiho (opisanym jako działalność, w której właściciele wyposażają salony gier w automaty do gier, automaty do gier telewizyjnych lub inne obiekty rozrywkowe w podzielonej przestrzeni i umożliwić gościom grę).
Załóżmy, że firma podlega Fueiho. W takim przypadku musi uzyskać pozwolenie na działanie od Prefekturalnej Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i przestrzegać kilku ograniczeń, w tym ograniczenia godzin pracy, ograniczenia dostępu dla nieletnich i zakazu wypłaty nagród pieniężnych graczom, jeśli organizują konkursy.
2. Ustawa o składkach
Ustawa o premiach zabrania firmom pobierania wygórowanych premii w zamian za swoje usługi. W Japonii głównym pytaniem dotyczącym e-sportu było to, czy nagroda pieniężna wypłacona przez wydawcę gry za konkurs została uznana za premię dla wydawcy.
Jeśli nagroda pieniężna w zawodach e-sportowych podlega ustawie o premiach, kwota nagrody pieniężnej nie może przekroczyć niższej z 20-krotności wartości transakcji; lub (ii) 100 000 jenów japońskich (około 900 USD).
3. Kodeks karny
Hazard jest w Japonii surowo uregulowany, a każdy, kto uprawia hazard lub prowadzi zakład hazardowy, ponosi zarzuty karne. W japońskim kodeksie karnym zakłady są zdefiniowane w następujący sposób:
„Obstawianie nieruchomości w konkursie, którego wynik zależy od przypadku”
Dotyczy to nie tylko zakładów e-sportowych, ale także zawodów e-sportowych. Kiedy gracze uczestniczący w zawodach e-sportowych płacą organizatorowi zawodów koszty rejestracji, a nagroda pieniężna obejmuje opłaty rejestracyjne (co prawie zawsze ma miejsce), uiszczenie opłat rejestracyjnych może być interpretowane jako zakłady. Ponieważ „obstawiasz nieruchomość w konkursie, którego wynik zależy od przypadku”, płacąc opłaty, „obstawiasz nieruchomość w konkursie, którego wynik zależy od przypadku”
Często zadawane pytania
Wiele osób, które nie są zaznajomione z działaniem witryn z zakładami e-sportowymi, ma wiele pytań. Oto niektóre z nich:
Czy wszystkie japońskie strony z zakładami e-sportowymi akceptują japońskiego jena?
Nie. Witryny bukmacherskie nadal akceptują EUR, USD i GBP jako główne waluty. Tylko kilku bukmacherów akceptuje JPY jako walutę, ponieważ jest uważana za „egzotyczną”
Czy istnieją ograniczenia związane z wiekiem?
Ogólnie rzecz biorąc, w Japonii osoba musi mieć ukończone 18 lat (lub więcej), aby obstawiać zakłady na e-sporty. Mogą jednak grać z drużyną i nie stawiać zakładów, nawet jeśli mają mniej niż 18 lat.
Czy jako japoński gracz online mogę mieć inne opcje?
Ze względu na lokalne przepisy trudno jest mieć w Japonii optymalne doświadczenia z obstawianiem (stacjonarnym lub online). Dozwolone są tylko cztery sporty, a opcje zakładów są poważnie ograniczone. Możesz uzyskać wiele możliwości i korzyści, grając w międzynarodowych serwisach bukmacherskich.
Czego mogę się spodziewać po stronach z zakładami e-sportowymi online w Japonii?
Witryny bukmacherskie online w Japonii zapewniają graczom dostęp do międzynarodowych witryn bukmacherskich.
Powiązane wiadomości
