Casumo Esports zmienia swoje oferty bonusowe

Wiadomości

2022-08-25

Casumo Esports, którego właścicielem i operatorem jest Casumo Services Limited, jest jedną z najpopularniejszych stron z zakładami eSport. Jednym z głównych powodów jego akceptacji jest to, że oferuje imponującą gamę rynków zakładów eSports. Ponadto dostawca zakładów jest licencjonowany w kilku jurysdykcjach, dzięki czemu jest dostępny nie tylko dla graczy ze wszystkich zakątków świata, ale także zaufanym Witryna gier e-sportowych

Casumo Esports zmienia swoje oferty bonusowe

Jednak firma bukmacherska przeszła ostatnio kilka wyzwań, z których większość wynika ze zwiększonej konkurencji w branży. Chcąc wyróżnić się na tle konkurencji, firma wprowadza szereg nowych ofert bonusowych, jednocześnie ulepszając istniejące.

Bonus za rejestrację

Bonus za rejestrację jest główną zachętą, z której korzysta Casumo aby przyciągnąć nowych graczy na swoją platformę. Bonus za rejestrację, znany również jako bonus powitalny, był stosunkowo mniejszy niż to, co oferują konkurenci. W rezultacie Casumo Services Limited uznało, że najlepiej ulepszyć swoją ofertę i pójść o krok dalej, aby była lepsza niż większość ekspertów uważa standard branżowy.

W lipcu 2022 Casumo zrobiło swoje oferta bonus powitalny 100% pierwszej wpłaty dla wszystkich nowych graczy. Jednak ta premia została ograniczona do 100 funtów. Bonus można wykorzystać do obstawiania praktycznie wszystkich rynków zakładów eSport oferowanych na platformie. Nowa premia za rejestrację wymaga obrotu tylko x30.

Odebranie bonusu jest teraz tak proste, jak rejestracja, wykonanie odpowiednich kroków, aktywacja bonusu i wpłata nie mniej niż 10 GBP. Bonus zostanie następnie wpłacony bezpośrednio na konto bonusowe. Należy zauważyć, że kwota bonusu powitalnego może się różnić w krajach, w których działa dostawca zakładów Casumo.

Bonus za drugi depozyt

Drugi bonus od depozytu to jedna z nowych ofert bonusowych dla Casumo eSports. Dostawca zakładów jest jednym z nielicznych w branży, który oferuje taki bonus za zakłady eSports. Oferta ma na celu zachęcenie nowych graczy, którzy mogli nie mieć szczęścia, aby kontynuować próbę szczęścia, dokonując kolejnej wpłaty. Kwota bonusu jest nawet lepsza niż bonus powitalny. 

Gracze mogą otrzymać 100% swojego depozytu, ograniczonego do 300 GBP. Jednak warunki obrotu są podobne do warunków bonusu powitalnego. Oferta bonusowa również wygasa w ciągu 30 dni od jej przyznania.

Zwiększenie szans

Innym nieco niekonwencjonalnym bonusem, który jest zwykle powszechny w najlepszych witrynach z zakładami eSports, wprowadzonym do witryny z zakładami Casumo eSports, są zwiększone kursy. Idealnie, zwiększone szanse odnoszą się do szans na zwiększenie szansy na mecz dla określonych okazji, co skutkuje zwiększonymi potencjalnymi wygranymi. Oferta jest przyznawana graczom, którzy postawią określone zakłady na określone mecze, które kwalifikują się do premii.

Ulepszone kursy są oferowane tylko przez ograniczony czas. Środki z innych ofert bonusowych nie mogą być wykorzystywane do obstawiania zakładów na mecze, które mają zwiększone szanse. Zwiększone kursy również nie mogą być częścią skumulowanego zakładu e-Sports.

Zmieniony Regulamin Bonusów

Oprócz wprowadzenia nowych ofert bonusowych i ulepszenia niektórych istniejących, Casumo Services Limited zrewidowało również warunki bonusów. Na przykład gracze mogą otrzymywać bonusy tylko wtedy, gdy można je powiązać z oryginalnym linkiem partnerskim wysłanym do ofert. W większości przypadków akceptowalne linki partnerskie można uzyskać za pośrednictwem forów, udostępniania linków, skierowań e-mailowych i zatwierdzonych witryn partnerskich. Konta użytkowników należy również zweryfikować przed premie może zostać nagrodzony.

Jakie były skutki zmian?

Według kierownictwa Casumo zmiany są pozytywne i przynoszą oczekiwane rezultaty, aczkolwiek w wolnym tempie. Ta zachęta przyciągnie więcej graczy na stronę, a dzięki bonusowi za drugi depozyt zapewni, że nowi gracze staną się długoterminowymi lojalnymi klientami.

Casumo Services Limited obwinia powolny wzrost akwizycji nowych klientów na brak wiedzy na temat najnowszych ofert. Oferty bonusowe są wciąż zbyt nowe, aby miały duży wpływ. Firma jest jednak optymistycznie nastawiona, że jej strategie marketingowe zadziałają i pomogą zwiększyć jej udział w rynku zakładów eSports.

Inne strategie marketingowe Casumo

Wprowadzenie nowych ofert bonusowych było nie tylko strategią marketingową Casumo. Kolejnym kanałem, nad którym stale pracują, jest marketing afiliacyjny. Casumo znacznie zwiększyło prowizje oferowane przez swoich marketingowców afiliacyjnych, zachęcając ich do jeszcze większej pracy nad kierowaniem ruchu na stronę bukmacherską. Obecna stawka prowizji sięga nawet 45% depozytów dokonanych dla ponad 41 deponujących klientów miesięcznie.

Druga strategia polega na polecaniu użytkowników, w ramach których użytkownicy otrzymują atrakcyjne bonusy za każdego deponującego użytkownika, którego odsyłają do witryny bukmacherskiej. Najlepiej, aby wszyscy dotychczasowi użytkownicy byli potencjalnymi marketerami firmy. Niestety firma nie ujawniła jeszcze informacji dotyczących skuteczności swojej strategii marketingu afiliacyjnego. Jednak sądząc po ekscytacji na większości forów Casumo, marketerzy afiliacyjni wydają się być zachęcani do pracy dla prowizji.

Aktualności

Wiadomości o zakładach e-sportowych EnergyCasino
2022-09-29

Wiadomości o zakładach e-sportowych EnergyCasino

Wiadomości