Dział obsługi klienta odróżnia przyzwoite kasyno online od konkurencji. Osoby, które grały w zakłady eSports online, są tego w pełni świadome.
Roku zgromadził zespół wsparcia składający się z ekspertów z rozległą wiedzą w branży gier, aby pomóc Ci w rozwiązywaniu wszelkich problemów, które możesz mieć. Chętnie pomogą Ci w rozwiązaniu wszelkich problemów, które możesz napotkać.
Gracze mogą skontaktować się z zespołem pomocy technicznej tego serwisu zakładów eSports w dzień lub w nocy i otrzymać szybką odpowiedź. Członkowie, którzy potrzebują pomocy, mogą skontaktować się z personelem przez e-mail lub czat na żywo, gdzie zwykle odpowiadają znacznie szybciej niż pocztą.
Oto kilka metod kontaktu z Roku.
Jeśli chodzi o obsługę klienta, Roku obejmuje wszystkie podstawy. Oferują one graczom różne opcje dotarcia do swoich operatorów, w tym czat na żywo. Usługa ta jest dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, dzięki czemu możesz uzyskać pomoc zawsze, gdy jej potrzebujesz.
Zanim użyjesz którejkolwiek z tych metod, pamiętaj, że strona FAQ zawiera szczegółowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Ponadto link Pomoc na dole strony umożliwia przesyłanie wszelkich zapytań, zaleceń lub wątpliwości.
Pomimo różnych opcji językowych witryny, języki obsługi klienta wydają się ograniczone. Może to być poważną wadą dla graczy, którzy nie rozumieją jednego z dostępnych języków: